Menu
Twój Koszyk

Już teraz niektóre produkty z rabatem aż do 20%

Tania i Szybka Dostawa

RICO Kompresor GD59-270

RICO Kompresor GD59-270
Zapytaj o cenę
RICO Kompresor GD59-270

Dostępne opcje

Sprężarki tłokowe napęd pośredni seria GD / GDT

Moc silnika elektrycznego jest przenoszona na pompę poprzez pas klinowy. Obroty pompy są znacznie mniejsze niż silnika elektrycznego co gwarantuje cichszą pracę, dłuższą żywotność oraz większą wydajność w porównaniu do napędu bezpośredniego. Wszystkie modele kompresorów posiadają pompy z żeliwnymi cylindrami, w których pracują tłoki z wielopierścieniowym układem uszczelnienia. Kompresory GD49, GD59, GD60, GD70 są wyposażone w pompę z podwójnym stopniem sprężania co daje większą wydajność przy tej samej mocy silnika w porównaniu do pompy jednostopniowej.

 

 

Dostępne Rodzaje Kompresora GD59

Poj.
zbior.
[litr]

Kompresor
[typ]
Hałas
[dB]
Wyd.
ssawna
[l/min][m3/h]
Max.
ciś.
[bar]
Moc
silnika
[kW]
Obroty
[obr/min]
Ilość
cyl.
[n0]
Stop.
spręż.
[n0]
Napięc.
zasil.
[V]
dł. x szer. x wys.
[cm]
Ciężar [kg]
270GD59-270-65081653 / 39104,0140022400152x59x126160
270GDT59-270-560/1581560 / 32154,0110022400152x59x126175

 

Cechy:

Cechy:

-Sprężarka z napędem pasowym-dwustopniowa.

-Zbiornik wyposażony w kółka i rączkę dzięki czemu łatwo się ją przemieszcza.

-Sprężarka posiada reduktor ciśnienia z dwoma szybkozłączami.

-Sprężarki tłokowe w których silnik jest połączony poprzez przekładnię pasową z agregatem sprężarkowym.

-Sprężarka wyposażona w elektryczny kabel przyłączeniowy zasilanie 400V/50Hz.

-Sprężarka posiada zabezpieczenie termiczne chroniące silnik przed przeciążeniem.

-Dwa tłoki umieszczone obok siebie w jednym cylindrze, układ rzędowy.

-Żeliwny cylinder gwarantuje długą żywotność i wydajne chłodzenie.

-Uszczelnienie tłoków w cylindrach za pomocą trzech pierścieni, zapewnia niskie zaolejenie sprężonego powietrza.

-Łatwa kontrola poziomu oleju poprzez wziernik.

-Dwustopniowe sprężanie powietrza przy jednoczesnym zastosowaniu chłodnicy powietrza w procesie sprężania międzystopniowego, dzięki czemu uzyskujemy wyższą sprawność.

-Sprężarka wyposażona w manometr kontrolny ciśnienia w zbiorniku.

-Praca sprężarki kontrolowana jest przez wyłącznik ciśnieniowy zapewniający jej pracę w automacie.

-Samoczynne uruchomienie przy minimalnym ciśnieniu i wyłączenie po osiągnięciu maksymalnego ciśnienia.

-Dodatkowo sprężarka wyposażona w zaworek odciążający zabezpieczający silnik przed przeciążeniem i ułatwiający ponowny rozruch sprężarki.

-Zbiornik sprężonego powietrza zabezpieczony zaworem bezpieczeństwa i wyposażony w zaworek ułatwiający odwodnienie zbiornika.

-Zastosowanie dużych średnic łożysk w systemie ułożyskowania wału korbowego gwarantuje ich długą żywotność.wydajność przy tej samej mocy silnika w porównaniu do pompy jednostopniowej

Napisz recenzję